Santa Coloma de Farners disposa de dos agents TIC per donar suport a la ciutadania en gestions electròniques i tràmits amb l’administració

dc. 27.01.2021

L'Ajuntament de Santa Coloma de Farners estrena un nou servei digital gratuït d'atenció ciutadana, amb la incorporació de dos agents TIC: un a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, i un altre a l'Escola d'Adults Municipal.

Els agents TIC donaran suport a tothom qui necessiti ajuda per a la realització de gestions electròniques o tràmits amb qualsevol administració. Amb aquestes contractacions, es pretén donar resposta a les necessitats actuals de la ciutadania, com les dificultats de mobilitat que, arran de la situació d'excepcionalitat sanitària, tenen molts veïns i veïnes a l’hora de desplaçar-se als edificis públics per a dur a terme els tràmits administratius corresponents.

Les principals tasques dels agents TIC són de suport al conjunt de la població, especialment als col·lectius més vulnerables. Podreu demanar-los assistència per gestionar tràmits telemàtics, referents a ensenyaments a distància i en serveis digitals d'ús quotidià, així com tramitar l'IDCAT, registres en espais de salut digitals, plataformes i xarxes socials, i inscripcions a l'atur, entre altres gestions.

Per tal de poder gaudir del servei, cal demanar cita prèvia trucant al 972 840 808 o enviant un correu electrònic a l’adreça: ajuntament@scf.cat (OAC); i al 972 842 365 (CME), de dilluns a divendres entre les 09.00 h i les 14.00 h.

Aquestes dues persones s'han contractat per un període de nou mesos, en el marc de la convocatòria extraordinària del Programa Treball i Formació COVID-19, subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya (SOC) de la Generalitat de Catalunya, i sota conveni signat amb el Consell Comarcal de la Selva.

Historial

Àrea de govern:

Altres notícies