Programa d'actes:
Divendres, 18 de setembre
18 h, a l' Auditori municipal, funció de teatre familiar “Bianco”, de LaBú Teatre.
18 h, a la Casa de la Paraula, inauguració de la VII edició del Festival Domini Màgic de poesia.
18.30 h, a la Casa de la Paraula, taula rodona “Criticar la poesia”, amb la participació de Míriam Cano, Francesc Codina i Marc Rovira. Modera: Margarida Casacuberta.
20 h, a la Casa de la Paraula, Recital “Roger Vilà, Montse Vivern, Clàudia Costa, Mita Casacuberta... llegeixen Josep Carner”.
L'exposició de l'artista, pintor i fotògraf , que porta per nom Retrats, i que s'ha hagut de reprogramar, és una petita selecció de 30 fotografies, realitzada durant 45 anys, de retrats de personatges del món de la cultura, la majoria amics o persones amb les quals existeix algun vincle i alguna idea en comú.
Aquest exposició s'emmarca dins la programació del Festival Domini Màgic de Poesia.
Esteve Miralles recitarà una selecció dels seus poemes.
Aquesta activitat s'emmarca dins la programació del Festival Domini Màgic de Poesia.
Es respectaran totes les mesures de seguretat referents a la Covid-19.
Distància, mans, mascareta.
Amb només 16 anys, la colomenca Aina Huix debuta amb una novel·la juvenil de misteri que emana passió per la vida i les relacions humanes durant l'adolescència. Publicada per Llibres del Delicte.
Aforament limitat.
Es respectaran totes les mesures de seguretat referents a la Covid-19.
Distància, mans, mascareta.
"Vull les olives" és un espectacle que combina música i poesia, amb Dolo Beltrán i Anna Carné.
Aquesta activitat s'emmarca dins la programació del Festival Domini Màgic de Poesia.
Aforament limitat.
Es respectaran totes les mesures de seguretat referents a la Covid-19.
Distància, mans, mascareta.
L'actriu i cantant M. Helena Tolosa, acompanyada en aquesta ocasió per Pere Coma (baix), Josep M. Vallès (guitarra), Roger Vallès (percussionista), Anna valls (violí) i Gonçal vallès (guitarra) presenta el nou disc "Confidències". Un recull de cançons de poetes catalans, tant clàssics i moderns. L'espectacle confidències és una porta a un univers poètic, on hi trobem música al servei de la poesia. Confidències és la cerca del ritme del poema, del sentiment, de les emocions i el significat que transmet. Confidències és poesia mengívola i digerible, atractiva per a tothom.
January 2021