La Gerència Regional del Cadastre ha començat a enviar les notificacions de la regularització cadastral

La Gerència Regional del Cadastre ha començat a enviar les notificacions dels expedients de regularització que s’han obert per les alteracions cadastrals que s’han detectat durant la revisió que el Ministeri d’Hisenda i Funció Pública ha portat a terme durant el 2016 i la primera meitat del 2017. Aquesta actuació, que no ha comptat amb la intervenció de l’Ajuntament, s’ha realitzat a diversos municipis de tot l’Estat espanyol.

L’objectiu de la regularització és identificar construccions noves (piscines, porxos, tancaments...), ampliacions de les ja existents, rehabilitacions o reformes que no han estat comunicades al Cadastre per part dels seus propietaris. Els immobles que tributen correctament no s’hi veuen afectats i per això els seus propietaris no haurien de rebre cap tipus de comunicació.

En els processos de regularització efectuats en altres municipis gironins, s’han detectat nombrosos errors. Per aquest motiu, es recomana que si hi ha dubtes en rebre aquesta notificació, cal adreçar-se al Consell Comarcal de La Selva per rebre assessorament i ajuda en la presentació d'al·legacions.