Revetlla de Sant Joan

Aparcament dels Saioners

Finalitzat
Dijous 23 de juny | 21:00 h

Santa Coloma de Farners tindrà una revetlla de Sant Joan com la dels anys previs al 2020. El dijous 23 de juny a la nit la zona de l’aparcament dels Saioners serà l’escenari del sopar popular, concerts i discjòqueis. The Blackiss, Ebri Knight i FAST Djs i Adrià Huix amenitzaran la vetllada, organitzada per l’Ajuntament de Santa Coloma de Farners, a través de la regidoria de Festes, i FAST Competició, que celebra el 20è aniversari.

El sopar serà a les 9 de la nit i el preu és de 21 € per adults i de 12 € per a nens d’entre 3 i 11 anys. El menú pels adults és el següent: fideuada, pollastre rostit amb verdures o ceba, prunes i pinyons, coca de Sant Joan, aigua, vi i gasosa, pa, cafès i gotes. També hi haurà dos menús especials: vegetarià (que inclou fideuada de verduretes, hamburguesa d’espinacs, panses i pinyons, coca de Sant Joan) i celíac (fideuada sense gluten, pollastre rostit amb verdures i coca sense gluten). El menú infantil consta de plat de pasta, escalopa, patates, postres i beguda. Els interessats en el menú vegeterià o celíac cal especificar-ho, un cop comprat el tiquet del sopar, al correu electrònic info@fastcompeticio.cat (i citant el número de tiquet).

El tiquets del sopar es poden comprar a diferents establiments de Santa Coloma: Flors Laguarda, Estanc Gelada, Can Butiña i El Tap. Seran numerats i es vendran de forma correlativa.

Sessions

Dijous
23.06.22