Festa del Cor a Farners

Actes de celebració del 120è Aniversari dels Cantaires de Farners. 1903-2023.

Finalitzat
Dimarts 11 d'abril

La Festa del Cor de Farners se celebra, cada any, el dimarts de Pasqua. La festa comença de bon matí amb una descarregada de coets per despertar els veïns i convocar la gent per anar a peu cap a Farners, on se celebra una missa a l’ermita en record dels coristes difunts i el Cor de Farners canta els goigs a la Verge. Tot seguit es fan jocs de cucanya i infantils, més cantades del cor i una ballada de sardanes. La festa es clou amb un dinar popular i sardanes. 

Notes:

* Hi hauran visites guiades a càrrec de Joan Llinàs, historiador i arqueòleg, per conèixer la història de l'ermita de Farners i del Castell Farners, a les 10.30 h i a les 11.30 h. Trobada a les escales de l'ermita de Farners. No cal inscripció.

*Es poden comprar tiquets de l'esmorzar popular i del dinar popular. El preu són 15 € i 17,5 € respectivament. Menú esmorzar: amanida, botifarra, xai, xulla, pa, vi, aigua i cafè. Menú dinar: amanida, arròs, pollastre, postres, aigua, vi, cava i cafè.

Sessions

Dimarts
11.04.23
 
 
Finalitzat

Activitats relacionades