Consulteu la programació de la Fira contra l'Esclerosi Múltiple
Direcció: Uri Cabot. Piano: Jocelyn Muñoz
Repertori: Let there be peace on eart (arranjament: George Hernandez), Three contemporany latin settins (Jerry Estes), Ave Verum (W. A. Mozart), Locus iste (Anton Bruckne), The lord Bless you and keep you (John Rutter)
El Cor Virtèlia Barcelona va néixer l’octubre de 2007 per voluntat d’un grup de pares i mares de l’Escola Thau Barcelona, amb l’objectiu de construir un espai per gaudir de la música coral. Actualment, el Cor Virtèlia Barcelona s’ha consolidat com una eina d’interrelació dins de la Institució, un espai de trobada per fomentar l’estima per la música, en general, i el cant, en concret, i també per difondre la cultura catalana.
Direcció i arranjaments: Joan Casas. Soprano: Anna Frigola. Piano: Sesca Martorell
Repertori: Love of my liva (Freddie Mercury), El tren de mitjanit (Sau), Beguin the Beguine (Cole Porter), Summertime (G. Gershwin), Rosó (Pel teu amor) (Josep Riba), Glòria i Pau (A festive Gloria) (Jay Althouse), Nesum dorma (G. Puccini), My way (Com he fet sempre) (J. Revaux/C. François)
El Cor ArsNova Lloret és un cor jove adherit a l’Agrupació Coral de les Comarques de Girona. Va fer la seva presentació al públic el 2017 al Teatre Municipal de Lloret de Mar. El seu objectiu és el de formar un cor exigent i de qualitat en les veus que el componen, així com en els projectes que duen a terme.
La coral interpreta, amb preferència, obres modernes i populars dels segles XX i XXI així com adaptacions de bandes sonores. La gran majoria d’arranjaments i d’adaptacions musicals de les quals es nodreix estan compostes pel director, el mestre Joan Casas.
Ha participat en nombrosos concerts pels diferents indrets del nostre país. Alguns dels projectes més representatius són el concert de bandes sonores i la representació de la sarsuela La Bella Dolores al Teatre Municipal de Lloret de Mar o els concerts amb orquestra simfònica a l’Espai Maragall de Gavà.
Tot i la seva curta trajectòria, el cor segueix in crescendo per fer gaudir tothom de la música durant molts anys.
Cant comú: Cançó de la Pau (J. Sibelius) i Terra d'esperança (E. Elgar)
Podeu consultar aquí les activitats de la Fira contra l'Esclerosi Múltiple