Aquest mes d'agost, la música torna a trobar recer a les ermites i esglésies de Santa Coloma de Farners. La regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Santa Coloma de Farners ha programat TONS I SONS. 2n Cicle de Concerts de les Ermites, que pretén descobrir-nos el gran patrimoni històric i arquitectònic colomenc i oferir-nos un concert de qualitat.
Cada divendres d'agost tindrà lloc un concert de música en un escenari diferent: església de Sant Miquel de Cladells, monestir de Sant Pere Cercada, monestir de Sant Salvi, església de Sant Andreu de Castanyet i església parroquial de santa Coloma de Farners. Enguany aquests seran els escenaris escollits, on la música antiga, clàssica, contemporània, moderna o tradicional ressonaran entre parets de pedra mil·lenària. Uns escenaris privilegiats on podreu escoltar música de formacions com Trio Ad Líbitum, Artium Trio, Trio Blanc i Negre, Requena's Duo o Clara Renom & Alan Branch
Paral·lelament, abans del concert, l'historiador i arqueòleg Joan Llinàs, ens ajudarà a descobrir amb les seves explicacions les històries passades i els secrets més amagats de cada lloc.
A cada concert es podrà gaudir també del tast de productes colomencs
El preu de les entrades per a cada dia de concert és de 12 € (entrada general), 8 € (entrada jubilat) i 6 € (entrada infantil). També es poden adquirir abonaments per als 5 concerts al preu de 50 € o per a 3 concerts al preu de 25 €.
El nombre d'entrades disponibles per a cada concert està limitat a l'aforament de cada ermita.
Podeu trobar més informació i comprar entrades a www.culturascf.cat.