Resolta l'avaria a la xarxa telefònica Movistar a Santa Coloma de Farners

dv. 14.04.2023

En referència a l'avaria a la xarxa telefònica Movistar que en tres dies de les últimes setmanes ha afectat el nucli de Santa Coloma de Farners i Santa Coloma Residencial, la companyia assegura que ja ha resolt la incidència. Movistar ha comunicat a l'Ajuntament que el motiu de l'avaria era un problema elèctric a l'edifici que la companyia té al carrer Sant Sebastià. Les actuacions han consistit, segons Movistar, en la substitució de bateries d'alguns equips electrònics i en la reparació d'una avaria de software.

Les queixes i reclamacions dels usuaris per aquestes deficiències en el servei es poden traslladar a Movistar i, també, a l'Oficina de Consum del Consell Comarcal de La Selva. 

Santa Coloma de Farners i Santa Coloma Residencial han patit, aquesta setmana, una incidència massiva greu a la xarxa telefònica que ha afectat els ciutadans tant en el servei de telefonia mòbil com el d'Internet. L'avaria també la van patir comerços, empreses i serveis bàsics essencials com la Residència Geriàtrica Sant Salvador d'Horta o el Centre d'Atenció Primària (CAP).

L'Ajuntament de Santa Coloma de Farners ha insistit a Movistar perquè restablís el servei amb normalitat com més aviat millor i li ha exigit solucions per posar fi als talls que està experimentant la línia des de fa setmanes.

Historial

Altres notícies