L'Àrea de Joventut de l'Ajuntament de Santa Coloma de Farners (Farners Jove) organitza, aquest maig, més activitats pels joves del municipi.
Hi haurà activitats com premsa de flors i taller de xapes amb flors assecades i per endinsar-se al 10è Mercat de les Herbes que se celebra a Santa Coloma de Farners del 5 al 7 de maig. També amb motiu d'un altre esdeveniment de la ciutat, la Festa de la Revolta (12-14 de maig), han programat un geoacaching amb La Sega.
També han preparat un taller de cuina amb batuts de fruita i tallers de circ, i l'activitat "Fem fora els tabús , LGTBIQ+ amb motiu del Dia Internacional. A més, han programat un taller de grafiti per començar a practicar i fer proposta d’idees pel que es reproduirà el 3 de juny a la jornada d'Art Urbà. Conjuntament amb La Bulla han preparat un taller i espectacle de circ i un concert d'Andrea Pacha el 5 de maig.
A les Tardes Joves de Santa Coloma Residencial hi haurà un taller d’estampació de roba texana, de joguines de paper 3D, escultures de cartó i gravar un microrelat, entre altres.
Consulteu la programació sencera amb les dates a les imatges adjuntades a la notícia.