Tetre per als més petits i un concert de Joan Garrido enceten la temporada de música i teatre a l'Auditori de Santa Coloma de Farners

dc. 08.01.2025

Diumenge, 26 de gener, a les 18 h, a l'Auditori municipal, tindrà lloc un concert de l'artista Joan Garrido. Aquest músic és considerat com una de les veus amb més projecció del panorama musical. Ha participat en multitud de projectes, entre el qual a l'espectacle Emociona't, juntament amb altres músics de primer nivell, i que vam tenir a Santa Coloma de Farners durant la Festa Major de l'any passat. En aquesta ocasió, Joan Garrido, acompanyat d'una banda musical, ens oferirà un espectacle  elegant i atractiu per a tots els públics.

El diumenge abans, però, dia 19 de gener, a les 18 h, l'associació Sol Solet programa una sessió d'allò més divertida de teatre per als més petits: Les Pirates de Terra endins, de la cia. Sgratta.

Diumenge 2 de febrer començarà una altra edició de la popular Mostra de Teatre Amateur Rafael Anglada amb la participació de companyies  i associacions teatrals de localitats properes com Arbúcies, Puigcerdà, Cassà i Sant Hilari, entre altres. Clourà la mostra l'Associació Teatral La Clau, de Santa Coloma de Farners, el 22 i 23 de març.

El 13 d'abril, es podrà veure La Primera i les mestres de la República, un espectacle teatral que homenatja a la Primera alcaldessa de Catalunya, (Bellprat 1934), la mestra, activista feminista i miliciana Nativitat Yarza Planas. També és un homenatge a les mestres de la República.

L'11 de maig és l'hora de Moltes Mercès i Mercè Comes. És indiscutiblement una de les grans actrius de l’escena catalana, tothom la coneix popularment pel seu pas per La Cubana i especialment per ser una de les “Teresines”. Ens portarà el seu monòleg més personal i ple humor que ha enamorat generacions de catalans!

El 25 de maig Cat Klezmer Trio us proposa fer Una Volta al Món en 80 minuts, un espectacle íntim i explosiu que recorre algunes de les cançons més representatives de la música Klezmer, amb una formació típica de l’estil: clarinet-guitarra-contrabaix. Com si es tractés d'un petit viatge, podrem també escoltar sonoritats d’altres músiques: choros brasilenys, tango rioplatense, sardanes catalanes o lamentacions gitanes.

Paral·lelament a aquesta programació de teatre i música, l'Auditori comptarà mensualment amb una sessió de cinema familiar de la mà d'Òmnium Cultural i el CineXic, el millor cinema infantil en català. Dissabte, 25 de gener, a les 18 h, teniu una cita amb la pel·lícula Zog, drags i heroïnes.

Trobareu tota la informació a www.culturascf.cat

Vine, gaudeix i comparteix cultura!

 

 

 

Historial

Altres notícies