Aquest diumenge 20 d'octubre se celebra la cursa

dc. 16.10.2024

En el marc del Dia Internacional contra el Càncer de Mama, aquest diumenge 20 d’octubre tindrà lloc la cursa solidària "Corre per les Mames".  A Santa Coloma de Farners hi ha gairebé 1.000 inscrits fins ara. La participació és tot un èxit, demostrant el fort compromís de la ciutadania amb aquesta causa.

Fins demà dijous 17 a les 10 h del matí podeu inscriure’s de manera en línia.  Tot i que el mateix dia de la cursa es podran fer inscripcions presencialment, recomanem a tothom que no esperi a l'últim moment i s’apunti abans de demà. 

La cursa comptarà amb tres recorreguts per adaptar-se a tots els participants:
•    5 km, per a aquells que vulguin fer un recorregut assequible.
•    10 km, per als que busquen un desafiament més llarg.
•    Recorregut inclusiu, perquè tothom pugui participar.

L’Ajuntament i l'Oncolliga SCF volen expressar el seu agraïment a totes les entitats del municipi que han col·laborat per fer possible aquesta edició de la cursa i també a tots els colomencs i colomenques que hi participen, mostrant així el seu suport a la lluita contra el càncer de mama.

Gràcies a tothom per la vostra solidaritat i implicació en aquesta causa tan important!

Historial

Altres notícies