L’Ajuntament de Santa Coloma de Farners ha iniciat una consulta pública prèvia a l’elaboració del projecte d’Ordenança Municipal del Servei Urbà de Taxi, amb l’objectiu de fomentar la participació ciutadana i recollir les opinions dels ciutadans, organitzacions i associacions més representatives que puguin veure’s afectats per la nova norma.
Aquesta consulta es realitza en compliment de l’article 133.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Aspectes objecte de consulta:
1. Problemes a solucionar amb la iniciativa:
Actualització de l’ordenança vigent, aprovada i publicada al BOP de Girona núm. 23, d’1 de febrer de 2008, amb modificacions publicades al BOP de Girona núm. 207, de 28 d’octubre de 2009.
2. Necessitat i oportunitat de la seva aprovació:
Les noves particularitats del servei i els canvis en la legislació estatal fan imprescindible la revisió i adaptació de l’ordenança a les necessitats actuals.
3. Objectius de la norma:
Regular i ordenar el servei urbà de taxi al municipi de Santa Coloma de Farners.
4. Solucions alternatives regulatòries i no regulatòries:
No existeix una alternativa reguladora municipal per assegurar que el servei es presti amb totes les garanties establertes per la normativa vigent.
Termini i participació
Els ciutadans, organitzacions i associacions que desitgin participar poden fer arribar les seves opinions mitjançant el qüestionari habilitat. El termini per a presentar aportacions és de quinze dies a comptar des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci al tauler.
Les aportacions es poden presentar en qualsevol dels llocs indicats a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPAC).